فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه:

سپاه در صف اول محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده فعالیت می‌کند

سردار «عظیم ابراهیم‌پور» گفت: امروز نیروهای سپاه پاسداران در صف اول محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و دور افتاده در حال انجام فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۶۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان گچساران در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

سردار «عظیم ابراهیم‌پور» فرمانده قرارگاه  پیشرفت و آبادانی کل سپاه در این همایش با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی 36 کشور به عراق کمک می‌کردند اما رزمندگان و شهدای ما اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد توطئه‌های زیادی را سرکوب کردیم، افزود: انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار و عزت سرجای خود ایستاده و این ایستادگی به برکت خون شهدایی است که برای حفظ انقلاب و اسلام جان دادند.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز انقلابی‌ها کسانی هستند که به کمک روستاهای محروم و محله‌های فقیرنشین رفته و در خدمت مردم محروم و مستضعف باشند.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: امروز نیروهای سپاه پاسداران در صف اول محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و دور افتاده در حال انجام فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار