آیین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در منطقه شش تهران

آیین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرداری منطقه شش تهران با حضور شهردار منطقه و فرمانده ناحیه ولیعصر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ - 29September 2019

آیین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در منطقه شش تهران برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهردار منطقه ۶ تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان منطقه ۶، عصر امروز (یکشنبه هفتم مهر) همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا دهداری‌پور شهردار منطقه ۶، کارمندان شهرداری، فرمانده ناحیه ولیعصر (عج) جمعی از مسوولان معاونت‌ها و چهره‌های شناخته شده منطقه ۶ حضور داشتند.

محمدرضا دهداری‌پور شهردار منطقه ۶ تهران در این مراسم با اشاره به آیات قران در خصوص جایگاه والای شهدا اظهار داشت: امروز به پاس جانفشانی ایثارگران در کشوری با امنیت زندگی می‌کنیم. من همواره به همکاران خود در شهرداری می‌گویم که باید شرایط مناسبت تری برای زندگی مردم اینجاد کنیم. همان کاری که ایثارگران، امام‌خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام داده و می‌دهند‌.

سرهنگ اصحاب کریمی فرمانده بسیج ناحیه ولیعصر (عج) نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا بیان داشت: امروز امنیت کشور را مرهون رشادت‌های ایثارگران و جانبازانی هستیم که در شرایط سخت از جان خود گذشتند.

وی با بیان خاطره‌ای از روزهای دفاع مقدس یادآور شد: شهدا از عزیزترین داشته‌های خود گذشتند. یکی از دوستانم زمانی که فرزندش متولد شد به مرخصی رفت. وقتی برگشت تعریف کرد که من فرزندم را نبوسیدم تا احساسات پدرانه مانع برگشتم به جبهه نباشد.‌ همین فرد سه ماه بعد از تولد فرزندش به شهادت رسید. زمانی که پیکر او را دیدم تصویر فرزندش را از جیب لباسش پیدا کردم و آن را نگه داشتم.

وی افزود: مدتی پیش با فرزند این دوست شهیدم به مناطق عملیاتی جنوب جایی که پدرش به شهادت رسیده بود رفتیم. این فرزند شهید تعریف کرد که در همه حال حضور پدر را حس می‌کند و حتی برای ازدواج رضایت پدرش را گرفته و با او در ارتباط هستم.

فرمانده ناحیه ولیعصر (عج) در پایان بیان کرد: دفاع مقدس و ایثار و فداکاری آن دوران هنوز در کشور جریان دارد و ما آن را در نسل سوم انقلاب قوی‌تر از نسل اول دیدیم که چگونه در دفاع از حرم شرکت کردند.

در ادامه مراسم از چند خانواده شهید و جانباز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار