برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل

مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 30September 2019

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سردار «فرهنگ مستعد» جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن تقدیر از تمامی ادارات و نهادهای دست‌اندرکار نمایشگاه از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان به خاطر تکمیل و بهره‌برداری از فاز 1 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ایام هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.

سردار مستعد با بیان اینکه نباید گرامیداشت دفاع مقدس منحصر به یک هفته باشد، همگان را به مأنوس شدن با یاد و نام شهدا دعوت کرد.

وی بر لزوم پرداخت هنرمندان به مقوله دفاع مقدس سخن گفت و افزود: تلفیق هنر و ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند در نشر ارزش‌های عاشورایی دفاع مقدس مؤثر واقع شود.

در این نمایشگاه که شامل غرفه‌های متعدد فرهنگی بود، نمایش افلاکیان خاکی همه روزه قبل از نماز مغرب و عشا همراه با مانور شبیه‌سازی عملیات والفجر 8 برگزار می‌شد.

سالن ستاره‌های فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همه روزه میزبان دانش آموزان بسیاری از گروه‌های سنی مختلف بود که برای آنها توسط راویان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روایتگری صورت می گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها