پرواز همای در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

بهترین کار من قطعه‌ای است که برای «شهدای گمنام» خوانده‌ام+ کلیپ

یک خواننده مطرح کشورمان با بیان اینکه دریافت مجوز بهانه من برای خواندن از شهدا نبوده است، گفت: بهترین کار من قطعه‌ای است که برای «شهدای گمنام» خوانده‌ام؛ شهدا باعث شدند من دوباره روی صحنه باشم و اجرای موسیقی داشته باشم.
کد خبر: ۳۶۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸ - 01October 2019

«پرواز همای» خواننده کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در خصوص تولید قطعه موسیقی «گمنام» اظهار داشت: قطعه موسیقی گمنام، بهترین کاری است که من در طول زندگی‌ام ساخته‌ام. تولید این قطعه موسیقی مربوط به قبل از دریافت مجوز فعالیت‎‌های هنری بنده در ایران است.

وی گفت: زمانی که 175 شهید غواص تشییع شدند، بنده این قطعه را خوانده بودم و آن را به شهدا تقدیم کرده بودم. زمانی که من این قطعه موسیقی را خواندم، ممنوع الفعالیت بودم و اصلاً این‌گونه نبوده که من این قطعه را برای دریافت مجوز خوانده باشم، نه. من به نیت اینکه شهدا به من کمک کنند تا دوباره روی صحنه بیایم، این کار را خواندم.

این خواننده مطرح کشورمان تصریح کرد: شهدای گمنام خیلی زود به من کمک کردند و باعث شدند من دوباره روی صحنه باشم و اجرای موسیقی داشته باشم. فکر می‌کنم بهترین کاری که در زندگی‌ام خوانده‌ام، همین قطعه موسیقی باشد.

همای خاطرنشان کرد: زمانی دو شهید گمنام در شهر ما تشییع شدند و من چون شیفته شهدای گمنام هستم، چراکه خیلی در داستان زندگی آن‌ها تحقیق و تفحص می‌کنم لذا داستان آن‌ها برای من داستان عجیب و غم‌انگیزی داشت. شخصاً قبل از اینکه شهدای غواص وارد ایران شوند من دو سال بود که مشغول ساخت قطعه «شهدای گمنام» بودم و تنها خواسته‌ام از آن‌ها این بود که به من کمک کنند تا به صحنه بازگردم و وقتی این کار را ساختم و خواندم، به طور غیر باورنکردنی من به خواسته‌ام رسیدم و من آن را مدیون شهدا می‌دانم.

بهترین کار من قطعه‌ای است که برای «شهدای گمنام» خوانده‌ام+ صوت

وی درباره چگونگی ساخت موسیقی برای فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس گفت: ساخت موسیقی برای فیلم‌های کوتاه به دلیل کمبود بودجه در بین بچه‌های فیلمساز همواره معضلی است که وجود دارد چراکه آن‌ها بودجه کافی برای ساخت موسیقی ندارند.

این هنرمند کشورمان تاکید کرد: شرکت‌های دولتی باید فیلمسازان جوان را برای تولید آثار کمک کنند البته این فیلمسازان باید با کمترین ابزار و امکانات بتوانند فیلم و موسیقی اثرشان را بسازند و منتظر حمایت کسی نباشند چراکه کسی از آن‌ها حمایت نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار