رحیمی‌زاده به دفاع پرس خبر داد:

ثبت نام 25 هزار خادم الشهدا در سال گذشته

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور گفت: در سال گذشته 25 هزار نفر به عنوان خادم‌الشهدا نام‌ نویسی کردند که به دلیل محدودیت از 3 هزار نفر از آنها استفاده شد.
کد خبر: ۳۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ - 22December 2014

ثبت نام 25 هزار خادم الشهدا در سال گذشته

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، احمد رحیمیزاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه ستاد مرکزی راهیان نور به عنوان سیاستگذار، هدایت کننده و ناظر عملیات بزرگ فرهنگی-تربیتی راهیان نور است، اظهار داشت: این ستاد برای اینکه بتواند به خوبی عمل کرده و موضوعات مختلف را هدایت کند معاونتهایی را در درون خود تشکیل داده است.

وی به معاونت زائرین و خادمین راهیان نور اشاره و بیان کرد: خادمین به عنوان یک مجموعه عظیم و اثرگذار در جریانات فرهنگی کشور، در سیستم و فرآیند بزرگی به نام راهیان نور در حوزههای مختلف تربیت میشوند و به بدنه نظام اسلامی که همان تربیت نیروی مومن، متدین و انقلابی است؛ تحویل داده میشوند.

رحیمیزاده در ادامه افزود: در حال حاضر در معاونت خادمین مجموعههای مختلفی وجود دارد که کار سیاستگذاری، هدفگذاری، اجرا و عملیات مجموعه را انجام میدهند که هدف نهایی کارها و تدابیر این است که نیروهای مورد نیاز انقلاب اسلامی تقویت شوند.

مدیرروابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به شبکه خادمین راهیان نور کشور گفت: شبکه خادمین راهیان نور در دل معاونت خادمین و زائرین مستقر میباشد و تمام فعالیتهای سیاست گذاری، عملیات و اجرای موضوع خادمین را انجام می دهد.

احمد رحیمیزاده در ادامه اظهار داشت: کمیته تخصصی خادمین ستاد راهیان نور کشور یکی از یازده کمیته تخصصی  ستاد مرکزی راهیان نور میباشد که در این کمیته تمامی دستگاههای مرکزی راهیان نور اعم از آجا، سپاه و بسیج، ناجا، جهاد، حوزههای علمیه و موسسات مردمی قرار دارند و هدفگذاری کلان خادمین راهیاننور مورد بحث و تبادل نظر قرار میگیرد. ضمن اینکه تصمیمگیری و تصمیمسازی در خصوص خادمین راهیان نور در این کمیته انجام میشود.

وی با اشاره به جذب خادمین راهیان نور تصریح کرد: در جذب خادمین راهیان نور سعی شده از نخبگان، استعدادهای درخشان، نفرات و شخصیتهای برجسته استفاده شود.

رحیمی زاه با اشاره به فعالیت سالهای گذشته و حضورخادمینالشهدا در یادمانهای دفاع مقدس، گفت: در سال گذشته 25 هزار نفر به عنوان خادمالشهدا بدون هیچگونه توقع و خواستهای نامنویسی کردند که به دلیل محدودیتهایی که وجود داشت از 3 هزار نفر از آنها استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که علاقه دارند به عنوان خادمالشهدا در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند میتوانند ثبتنام کنند، گفت: بعد از ثبتنام به خادمین موضوعات یادمانشناسی، احکام و اخلاق کاربردی، مهارتهای رفتاری و مدیریتهای فرهنگی آموزش داده میشود تا خادم بتواند به زائرینی که در یادمانها حضور دارند؛ بهتر خدماترسانی کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به فعالیتهای قرارگاه مرکزی سپاه و بسیج راهیان نور گفت: قرارگاه مرکزی سپاه و بسیج راهیان نور بازوی اجرایی شبکه خادمین راهیان نور کشور میباشد که بحث سازماندهی و اعزام در بازههای مختلف در جنوب، غرب، شمالغرب و خلیج فارس را انجام میدهد.

وی در ادامه به راهیان نور جنوب کشور اشاره و اظهار داشت: امسال برای راهیان نور جنوب، که جنوب استان ایلام و استان خوزستان را در بر میگیرد، از 25آذر تا 5 دی ثبتنام ادامه دارد که علاقهمندان میتوانند به  آدرس اینترنتی  www.khadm.koolebar.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: بعد از ثبتنام، کار گزینش و مصاحبه کسانی که ثبت نام کردهاند در استانها توسط قرارگاه مرکزی سپاه و بسیج انجام میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار