رزمنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هر لحظه که نیاز باشد برای دفاع از ارزش‌ها به میدان می‌آییم

میرزا عباس نوری رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس را، پیروی از ولایت، اتحاد و همدلی و روحیه ایثار و فدارکاری دانست و گفت: هر لحظه که نیاز باشد برای دفاع از ارزش‌ها و آب و خاک‌مان به میدان می‌آییم.
کد خبر: ۳۶۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ - 30September 2019

برای دفاع از ارزش‌ها  هر لحظه که نیاز باشد به میدان می‌آییم

«میرزا عباس نوری» رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: اولین بار در سال 1363 از طریق سپاه به مناطق جنگی اعزام شدم.

وی افزود: نزدیک 40 ماه در مناطق جنگی و در شهرهای اهواز و خرمشهر  و در عملیات‌هایی مانند بیت المقدس 4 حضور داشته ام.

این رزمنده پیشکسوت با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از خاطرات تلخ و شیرین است به بیان خاطره ای از آن دوران پرداخت و گفت: در زمان عملیات بیت المقدس 4 به دستور «روح الله نوری» که فرمانده ما بود به همراه 25 تن از نیروهای بسیجی از دربندیخان حرکت کردیم  به طرف حلبچه و از آنجا به طرف شاخ شمیران با هدف اینکه نیروهای بسیجی را به گردان‌ها برسانم.

وی ادامه داد: مقداری از مسافت را که طی کردیم تانکی از عراقی ها روبروی ما بود و مرتب حمله می کرد وقتی یک گلوله به نزدیک ماشین ما خورد، همه ما از ماشین پیاده شدیم  و داخل نیزارها رفتیم.

نوری اضافه کرد: من هم با اینکه نیروی کادری سپاه بودم، لباس بسیجی پوشیده بودم بسیجیان می‌گفتند ای کاش یک پاسدار را با خودمان می‌آوردیم من که خودم را معرفی نکرده بودم گفتم همه شما پاسدار هستید.

این رزمنده پیشکسوت رمز پیروزی ملت ایران دردوران دفاع مقدس را، پیروی از ولایت، اتحاد و همدلی و روحیه ایثار و فدارکاری دانست و اظهار داشت: هر لحظه که نیاز باشد برای دفاع از ارزش‌ها و آب و خاک‌مان به میدان می‌آییم.

وی با بیان اینکه پیسکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌هایی هستند که باید قدر خود را بدانند و از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود در جهت اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنند، گفت: من دوره های فلسفه و عرفان را گذرانده ام و کار نویسندگی را شروع کرده‌ام و در فضای مجازی فعالیت دارم.

نوری افزود: جوانان برای آگاه شدن نسبت به چرایی دفاع مقدس و تفکرات و نحوه زندگی رزمندگان و شهدا در مورد آنها مطالعه داشته باشند و خاطرات  پیشکسوتان دفاع مقدس را بشنوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار