تاکید هنیه بر وحدت فلسطینی و برگزاری انتخابات فراگیر با توافق ملی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بر اهمیت برگزاری انتخابات فراگیر در کرانه باختری و نوار غزه با توافق ملی و همچنین اهمیت تحقق وحدت ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 01October 2019

تاکید هنیه بر وحدت فلسطینی و برگزاری انتخابات فراگیر با توافق ملیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه در دیدار رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین بود.

این دیدار در چارچوب تقویت روابط دوجانبه و بررسی مسائل سیاسی و همبستگی با جبهه خلق و اعضایش برگزار شد که در کرانه باختری هدف هجمه نظامیان صهیونیستی قرار گرفته‌اند به ویژه سامر عربید از رهبران این جنبش که در معرض شکنجه‌گری شدید سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

هنیه در این دیدار بر اهمیت برگزاری انتخابات فراگیر در کرانه باختری و نوار غزه با توافق ملی و نیز بر موضع حماس در حمایت از دیدگاه هشت گروه فلسطینی برای تحقق وحدت و پایان شکاف تاکید کرد.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم اشغالگر امروز سه‌شنبه نیز به برخی مناطق کرانه باختری حمله کردند که در نتیجه آن درگیری‌هایی میان متجاوزان و مردم این مناطق رخ داد. از جمله درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک کوبر در شمال رام الله رخ داد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها