معاون فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر خبر داد؛

اجرای «بیانیه گام دوم انقلاب» در مدارس بوشهر

«سیروس فتحی» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امسال طبق دستورالعمل تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در مدارس استان بوشهر اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 01October 2019

اجرای «بیانیه گام دوم انقلاب» در مدارس بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سیروس فتحی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین دوره پنجم انقلاب اسلامی که فعالیت‌های‌های دانش آموزی در مدارس رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب طبق دستورالعمل تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش امسال در مدارس استان بوشهر اجرایی خواهد شد. 

وی گفت: بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهر به صورت هماهنگ کشوری یکم آبان برگزار می‌شود که این انتخابات در نوبت صبح ساعت 9 و در نوبت عصر ساعت 14 در مدارس استان اجرایی می‌شود.

فتحی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های آموزش و پرورش استان و براساس جمعیت دانش‌آموزی یک هزار و 550 مدرسه استان، انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانش آموزان پایه سوم دوره ابتدایی به بالاتر قابلیت شرکت و کاندیدا شدن در این انتخابات را خواهند داشت یادآور شد: حدود 173 هزار دانش آموز واجد شرایط شرکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی خواهند بود که 85 هزار و 800 دانش‌آموز آن دختر و 87 هزار و 100 دانش آموز آن پسر هستند.

وی متذکر شد: طبق پیش‌بینی در سال جاری 21 هزار دانش آموز دختر و 18 هزار و 570 دانش آموز پسر در این انتخابات داوطلب عضویت خواهند بود که از این تعداد، 12 هزار و 270 دانش آموز به عنوان منتخبان شوراهای دانش آموزی در مدارس استان انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار