سردار نقدی:

عمر صهیونیست‌ها دیگر به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمر صهیونیست‌ها دیگر به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد و کارشان تمام است و سخنان سید حسن نصرالله کاملاً درست است.
کد خبر: ۳۶۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 01October 2019

عمر صهیونیست‌ها دیگر به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با «آنا»، با اشاره به سخنان اخیر «سیدحسن نصرالله» درباره نابودی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: نابودی رژیم صهیونیستی قطعی و کاملاً روشن است.

وی تأکید کرد: عمر صهیونیست‌ها دیگر به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد و کارشان تمام است و سخنان سید حسن نصرالله کاملاً درست است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها منشأ جنایت در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: مقاومت از ایران به لبنان، فلسطین، یمن، عراق، سوریه صادر شده و جبهه مقاومت توانایی بالایی دارد.

خاطرنشان می‌شود، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیراً در گفتگوی پنج‌ ساعته با دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری درباره نابودی رژیم صهیونیستی گفته بود که تمامی داده‌ها، بررسی‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد که نابودی رژیم صهیونیستی رخ خواهد داد؛ اما تحقق این مهم، بدون قید و شرط نیست و شرط و شروطی دارد.

وی افزود: شرط تحقق این مهم، آن است که مقاومت به کار خود در منطقه ادامه دهد، تسلیم صهیونیست‌ها نشود و جمهوری اسلامی نیز حمایت‌های خود از مقاومت در منطقه را تداوم ببخشد؛ بنابراین اگر ما مقاومت کنیم و به راه خود در این مسیر ادامه دهیم، شرایط میدانی و واقعی می‌گوید که این رژیم نیز قادر نخواهد بود ۲۵ سال در منطقه بماند. 

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار