عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کاهش تعهدات برجامی باعث جان گرفتن صنعت هسته‌ای شد

محمدابراهیم رضایی گفت: نخبگان و متخصصان ما در تاسیسات هسته‌ای از این که گام به گام در حال کاهش تعهداتمان در برجام هستیم خوشحال هستند و با روحیه‌ای جهادی، انقلابی و با شور و شعف وصف‌ناپذیری در حال خدمت در این تاسیسات هستند. در واقع با کاهش تعهدات ما در برجام، روح تازه‌ای در تاسیسات هسته‌ای ما دمیده شده است.
کد خبر: ۳۶۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 02October 2019

////محمدابراهیم رضایی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه اروپایی‌ها همسو با سیاست‌ها و اهداف دولتمردان آمریکایی در خصوص توافق برجام تصمیم‌گیری و عمل می‌کنند، اظهار داشت: به هیچ عنوان دلخوش به اقدامات سازنده اروپایی‌ها برای تحقق اهداف برجام نیستیم، چراکه آن‌ها هیچ تفاوتی با آمریکایی‌ها ندارند و باید بپذیریم که قرار نیست منفعتی از سوی آن‌ها برای ما حاصل شود.

وی کاهش تعهدات در برجام را موثر و نشانگر اقتدار و عدم ضعف ما در برابر طرف‌های مقابل توافق برجام دانست و افزود: در حقیقت اگر اروپایی‌ها بخواهند همین رویه را پیش گیرند، گام چهارم تعهداتمان در برجام را مقتدرانه‌تر برمی‌داریم.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید تیم هسته‌ای مجلس از تاسیسات هسته‌ای نطنز و فوردو گفت: نخبگان و متخصصان ما در تاسیسات هسته‌ای از این که گام به گام در حال کاهش تعهداتمان در برجام هستیم خوشحال هستند و با روحیه‌ای جهادی، انقلابی و با شور و شعف وصف‌ناپذیری در حال خدمت در این تاسیسات هستند. در واقع با کاهش تعهدات ما در برجام، روح تازه‌ای در تاسیسات هسته‌ای ما دمیده شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خلف وعده و عدم تعهدپذیری طرف‌های غربی در برجام باید برای آن دسته از مسوولانی که به همکاری بیگانگان امید بسته بودند، عبرت شده باشد،‌ تصریح کرد: باید بپذیریم که نه آمریکا و نه اروپا علاوه بر اینکه برای کاهش مشکلات کشور و ملت ما کوچکترین اقدامی نمی‌کنند، بلکه می‌کوشند تا به طرق مختلف برای ما بحران‌آفرینی کنند؛‌ لذا باید کاهش تعهداتمان در برجام را تا جایی که دیگر هیچ تعهدی در این زمینه بر گردن ما نباشد ادامه دهیم و فارغ از تعامل با غربی‌ها خودمان برای آبادی و رونق سایر عرصه‌های کشورمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار