معاون دانشگاه‌ آزاد اسلامی:

دفاع مقدس یک دانشگاه معرفت‌افزا است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس یک دانشگاه معرفت افزا است که میلیون‌ها انسان با ارزش‌های والای معنوی تربیت کرد.
کد خبر: ۳۶۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 02October 2019

دفاع مقدس یک دانشگاه است/ ضرورت پرداخت به امور معرفتی

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «ابراهیم کلانتری» امروز در نشست تخصصی آیین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، دوران دفاع مقدس را به عنوان یک دانشگاه انسان ساز یاد کرد و اظهار داشت: تبیین ارزش‌های معنوی و رشادت‌های این دوران برای دانشجویان و نسل جدید انقلاب ضروری است.

وی با تأکید بر پرداخت به امور معرفتی برای ترویج آموزه‌های اخلاقی در جامعه، ادامه داد: نسل جدید که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده و خباثت‌های دشمنان را از نزدیک ندیدند ممکن است در گرداب هجمه‌های وسیع روانی دشمنان و تبعات منفی حاصل از آن گرفتار شوند بنابراین وظیفه فعالان فرهنگی در این راستا بسیار سنگین است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نسل جدید انقلاب را نسلی پاک و باوجدان معرفی کرد و افزود: دشمنان با به راه‌انداختن جنگ تمام عیار و بی‌رحمانه فرهنگی به دنبال فروپاشی بنیان‌های خانواده و انتقال فرهنگ‌های ناصحیح به نسل جدید انقلاب هستند.

وی بر ضرورت راه‌اندازی جریان‌های فکری و معرفتی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: کار معرفتی و تبیینی بر امور سلبی و برخوردی اولویت داشته و باید مسائل و دغدغه‌های مهم جامعه را به شکل مناسبی در بین جوانان تشریح کنیم.

کلانتری بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ضرورت نهادینه شدن مناسب آن تأکید کرد و یادآور شد: این تصور که عفاف و حجاب تنها محدود به بانوان است اشتباه بوده و باید نگاه همه جانبه‌ای به موضوع داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار