جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

ایجاد تشکیل جبهه مقاومت مهمترین دستاورد حضور دشمن در منطقه است

سردار حبیب جان نثاری گفت: ایجاد یک جبهه مقاومت میدان‌دیده و تمرین‌کرده مهمترین دستاورد حضور دشمن در منطقه است.
کد خبر: ۳۶۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 02October 2019

ایجاد جبهه مقاومت مهمترین دستاورد حضور دشمن در منطقه

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار حبیب جان‌نثاری فرمانده یگان‌های ویژه ناجا امروز (چهارشنبه) در دومین یادواره سرداران و 1200 شهید یگان‌های ویژه استان لرستان که در سالن بصیرت ناحیه انتظامی لرستان برگزارشد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: از ما سئوال می‌شود چرا چهل سال است  که دشمن دست از سر ما برنمی‌دارد؟ چرا دشمن  و ابرقدرت‌ها به تعبیر خودشان همه گزینه‌های روی میز را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی عملیاتی کردند، به میدان آوردند و شکست خوردند.

وی با بیان اینکه به کوری چشم همه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی پیروز شد افزود: نسل سوم و چهارم از ما سئوال می‌کنند چرا مذاکره نکنیم؟ چرا این سختی‌ها را تحمل می‌کنیم؟ مقام معظم رهبری سال گذشته فرمودند نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم تنها راه ایستادگی و مقاومت است.

 جان نثاری گفت: جوانان در محافل اجتماعی علمی و دانشگاهی از ما سئوال می‌کنند رمز اینکه ما این همه ایستادگی می‌کنیم و در مقابل همه ابرقدرتها پیروز شدیم چیست؟ پیام این یادواره‌ها همین است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و عاشورا  و فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی است.

وی با تاکید بر اینکه ما زیر بار ظلم، ستم، استبداد و استکبار نمی‌رویم و تا پای جان از دستاوردهای‌مان پاسداری خواهیم کرد، تصریح کرد: همه گزینه‌ها برای براندازی جمهوری اسلامی به میدان آمده است و شکست خورده است همه اینها از برکت خون شهدا است.

جان‌نثاری خاطر نشان کرد: نسل و فرزندان ما باید بدانند هر چه داریم عزت و افتخار و امنیت، انسجام و پایداری، از برکت خون شهداست و صبر خانوادهای شهدا است.

 جان‌نثاری افزود: در دفاع مقدس صد و 88 هزار شهید را تقدیم کردیم نه یک وجب حتی یک بند انگشت از خاک جمهوری اسلامی را ندادیم اما درطول 200 سال گذشته بر اساس  قراردادهای ننگین ترکمانچای و گلستان در دوران فتحعلی شاه و قراردادهای ننگینی که دردوران قاجار و حتی محمدرضاشاه بستند، عمده ای از خاک کشور ما را دادند و به یغما رفت.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه دشمن امروز با طراحی یک جنگ همه جانبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نبرد نابرابر در مقابل ملت ایران آمده است گفت: تحریم‌ها که مختص امروز  نیست چهل سال است که ملت قهرمان ایران ایستادگی و مقاومت کردند قبل از جنگ اقتصادی داعش را برای ایران طراحی کردند.

وی یادآور شد: ترامپ در اولین مصاحبه بعد از ریاست جمهوریش رسما اعلام کرد ما هفت تلیریون دلار در منطقه خاور میانه هزینه کردیم هیچ دستاوردی برای ما نداشت.

 جان‌نثاری اضافه کرد: ما و شما خانواده شهدا پاسخ می دهیم بله برای شما هیچ دستاوردی نداشت اما برای ما و جهان اسلام بزرگ‌ترین دستاورد را داشت؛ ایجاد یک جبهه مقاومت میدان دیده  صحنه دیده تمرین کرده از پاکستان افغانستان ایران سوریه یمن و لبنان یک جبهه مقتدر آماده تمرین کرده و میدان دیده ایجادشده است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا  با بیان اینکه امروز غیرت دینی مردم بیدار شده است، گفت: ما امروز دورهم جمع شده ایم که عهد و پیمان ببندیم پرچم و آرمانی که شهدا آن را به سلامت و امانت به ما سپردند، را سالم به دست صاحبش برسانیم.

 وی ادامه داد: ما امروز به مقام معظم رهبری شهدا و خانوادهای شهدا عهد  و پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس پای آر مان‌هایمان ایستادگی کنیم.

جان نثاری خاطر نشان کرد: دشمن پیام‌های مذاکره می‌فرستد نخست وزیر انگلیس را مامور می کنند برای مذاکره. همه ما میدانیم وقتی انسان عاقل یک عهد و پیمان را با یک نفر منعقد می‌کند و طرف مقابل از پیمان خودش خارج می شود هیچ آدم عاقلی دیگر با آن کشور پیمان  نمی بندد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: امروز ما به همه جهانیان اعلام کردیم که ایران اسلامی استوار و پایدار و مقاوم راه خودش را که راه مقاومت و پایداری است انتخاب کرده است ومسلما این راه، راه  موفقیت و پیروزی ملت غیور ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: عامل همه موفقیت ما دین‌مداری ماست و دشمن این را می‌داند و دین ما را هدف قرار داده است و می‌خواهد دین را از نسل ما بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار