۳۵۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق سیل‌زده تحویل داده شد

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ساخت واحد‌های مسکونی سیل‌زده در کشور گفت: سهم سپاه پاسداران ۲۰ هزار واحد مسکونی تعریف شده که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ مورد تحویل داده شده و مابقی نیز در دست اجرا است
کد خبر: ۳۶۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 03October 2019

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» ظهر امروز در حاشیه کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح کشور اظهار کرد: پروژه‌های تعریف شده در بسیج به لحاظ مقایس کوچک، اما زودبازده هستند.

وی تصریح کرد: در گام نخست ۵۷۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی تعریف و شروع شده که به‌واسطه کنگره امروز ۳۶۲ مورد از آنها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مابقی نیز در دست اقدام است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: به همراه استان‌های کشور پروژه‌های جدیدی تعریف خواهد شد، مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته راه فوق‌العاده جدیدی را در عرصه خدمات اجتماعی، امداد و کمک به مردم، محرومیت‌زدایی و سازندگی گشودند، انشالله در این راه جدید انگیزه‌ها فعال‌تر و قوی‌تر به میدان خواهد آمد و ما از همه ظرفیت‌های مردمی، سپاه، دولتی و غیردولتی کمک خواهیم گرفت و سعی می‌کنیم نسبت به گذشته با ظرفیت چندبرابری خود را با انتظارات مقام معظم رهبری هماهنگ کنیم.

سلامی خاطرنشان کرد: تاکنون در این زمینه موفق بوده‌ایم اما انتظارات بیشتر است، در سطح کشور ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی تعریف شده که تاکنون ۱۵ هزار مورد از آنها بهره‌برداری شده و مابقی نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، پس از اتمام این پروژه‌ها به تعریف پروژه‌های جدید خواهیم پرداخت و این چرخه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زده در کشور نیز گفت: سهم سپاه پاسداران ۲۰ هزار واحد مسکونی تعریف شده که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ مورد تحویل داده شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص روی میز نبودن گزینه‌های دشمن نیز گفت: ما هم‌اکنون قدرتمند و شکست‌ناپذیر شدیم و به موازات آن دشمنان نیز ضعیف شده و توانایی عکس‌العمل در مورد توانمندی‌های ما را ندارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار