مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مازندران:

همه آحاد جامعه ملزم به دفاع از دین هستند

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضاپور» گفت: جامعه‌ای که خودش را آماده دفاع نکرده باشد، دین‌دار در آن کم خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 04October 2019

همه آحاد مردم ملتزم به دفاع از دین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدعلی رضاپور» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان مازندران در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه «تنکابن»، اظهار داشت: امروز عده‌ای با قرائت «سقیفه‌»ای در عراق می‌خواهند جلوی اربعین حسینی را بگیرند؛ اما در کارشان ناکام هستند.

وی بیان کرد: برخی به دنبال اینکه خراج‌شان از بیت‌المال قطع نشود از دین دفاع نمی‌کنند، این درحالی است که حضرت فاطمه الزهرا (س) با وجود همه نامهربانی‌ها از ولایت دفاع کرد.

رضاپور با تأکید بر این‌که عاشورا زاییده سقیفه است، گفت: جامعه اسلامی دو بخش دارد؛ بخشی به عنوان نخبگان و بخش دیگر مردم عامه هستند. جاهایی نخبگان مردود شدند؛ اما مردم ماندند.

وی آحاد جامعه را ملزم به دفاع از دین دانست و خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که خودش را آماده دفاع نکرده باشد؛ در این جامعه دین‌دار کم خواهد شد و اهل دنیا دین را لق‌لقه زبان می‌کنند.

رضاپور با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، تاکید کرد: حضرت رقیه (س) با فریادش از دین و ولایت دفاع و جانش را تقدیم کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان مازندران بیان کرد: شهدای مدافع حرم با ایستادگی و جانفشانی پای دفاع از حریم  ولایت و حرم اهل بیت (ع) ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها