تجلیل امام جمعه موقت تهران از خانواده‌های شهدای ناجا

به مناسبت هفته نیروی انتظامی امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسوولان با خانواده‌های شهدا و جانبازان ناجا دیدار کردند.
کد خبر: ۳۶۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶ - 05October 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد عضو هیئت حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران و امام جمعه موقت تهران، مجید طلیمی رئیس مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه و هیئت همراه، با حضور در مراسم گرامیداشت یاد شهدای ناجا استان گیلان و شهرستان‌های استان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های شهدا و جانبازان، از مقام شامخ ایشان و خانواده آنان تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران روز پنجشنبه 11 مهر ماه در ادامه سفر به استان گیلان، در شهرستان آوج، با سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهدای منطقه، طی دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، سفارش مقام معظم رهبری است و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آبرو و فخر کشور هستند و به گردن همه مردم حق دارند و همه مسئولان خدمت به این عزیزان را باید وظیفه خود بدانند.

همچنین مجید طلیمی رییس مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: خانواده شهدا برکتی برای میهن اسلامی هستند و باید خاطرات این عزیزان از شهدا را برای نسل امروز و آینده ثبت و ضبط کرد.

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان، هدایت ا... جمالی پور استاندار قزوین، محمدحسین قربانی نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین ارشد کشوری و لشگری، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی و مجید طلیمی مدیر کل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور را در این دیدار‌ها همراهی کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها