پیام تبریک سردار کارگر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۳۶۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ - 05October 2019

///به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)  و اهداء سلام

با احترام؛ ایام پربرکت و باشکوه هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، معاونین، فرماندهان و کارکان فداکار و مجاهد آن نیرو تبریک و تهینت عرض می‌نمایم.

بی‌شک نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در چهار دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در شرایط قابل اعتماد بوده و رضایت‌مندی مردم از عملکرد و نقش‌آفرینی پلیس بیانگر این واقعیت است.

ضمت تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان والامقام آن نیروی متعهد و انقلابی در دوران هشت سال حماسه، جهاد و مقاومت و نیز در مقابله با اشرار و متجاوزین به حقوق مردم، امید است همچون گذشته با اقتدار، قاطعیت و قانون مداری در عرصه های مختلف ماموریتی خود به ویژه گستراندن چتر امنیت و نظم در جامعه، آرامش و رضایت مندی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم نماید.

از خداوند سبحان آرزوی توفیق، سربلندی و عزّت جنابعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌­ای عزیز (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش روزافزون فرهنگ و ارزشهای دوران هشت سال حماسه و ایثار را مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها