پیام تبریک سردار «کارگر» به رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری را به سمت مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ - 25September 2021

پیام تبریک سردار «کارگر»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به «سیدمحمدجواد شوشتری»، انتصاب وی به سمت مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

مجلس در راس همه امور است. حضرت امام خمینی (ره)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدمحمدجواد شوشتری

مشاور و رئیس محترم حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انشاالله دانش، تجربه و سوابق شما برادر ارجمند که میراث سال‌ها حضور در سمت‌های گوناگون مدیریتی است، زمینه ساز انسجام و هماهنگی‌های مدیریتی حوزه‌های درون سازمانی مجلس و تقویت ارتباطات برون سازمانی با سایر قوا، دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط و نیز تقویت و نهادینه سازی ارتباطات مردمی رئیس مجلس خواهد شد.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار