صبح امروز انجام گرفت؛

پیام تبریک سردار «کارگر» به معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب «خزعلی» به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ - 02September 2021

پیام تبریک سردار «کارگر» به معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانوادهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به «انسیه خزعلی»، انتصاب وی به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«خواهر گرامی سرکار خانم دکتر انسیه خزعلی
معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام؛ انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً در گام دوم انقلاب اسلامی، دانش، تعهد، تخصص، روحیه جهادی و تجارب ارزنده جنابعالی، نویدبخش بالندگی و تحکیم و تقویت جایگاه شایسته زنان و خانواده و توسعه کمی و کیفی و ارتقای توانایی‌های عمومی و تخصصی نهادهای مردمی مرتبط با زنان و خانواده است.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، سربلندی و توفیقات روزافزون سرکارعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره)، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار