پیام تبریک «سردار کارگر» به قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب علی دارابی را به عنوان قائم مقام و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 25September 2021

پیام تبریکبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب علی دارابی را به عنوان قائم مقام و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان است. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی دارابی

قائم مقام و معاون محترم میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان قائم مقام و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انشاالله دانش، تجربه و سوابق شما برادر ارجمند که میراث دوران دفاع مقدس و سال‌ها حضور در سمت‌های گوناگون مدیریتی است، توام با بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی جوان و خلاق و راه‌اندازی جاذبه‌های مکمل در اماکن تاریخی، نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس، زمینه ساز حفظ و توسعه میراث فرهنگی به ویژه حفظ آثار گرانبها و ارزشمند دفاع مقدس در یادمان‌های مناطق عملیاتی و یادمان شهدای گمنام و گسترش و توسعه موزه‌های دفاع مقدس در سراسر کشور و پویایی گردشگری و معرفی بیش از پیش صنایع دستی در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار