با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک سردار «کارگر» به مدیر مسئول جدید روزنامه اطلاعات

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «سیدعباس صالحی» را به نمایندگی ولی‌فقیه در موسسه اطلاعات و مدیر مسئولی این روزنامه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 10June 2022

پیام تبریک سردار «کارگر» به ریاست جدید موسسه و روزنامه اطلاعاتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‎پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «سیدعباس صالحی» را به نمایندگی ولی‌فقیه در موسسه اطلاعات و مدیر مسئولی این روزنامه تبریک گفت.

«امروز رسانه‌ها در دنیا فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگی انسان‌ها را القا میکنند و تعیین کننده هستند.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی

نمایندگی محترم، ولی‌فقیه و مدیر موسسه و روزنامه اطلاعات

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) واهداء سلام.

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت نمایندگی، ولی‌فقیه و مدیر موسسه و روزنامه اطلاعات را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

یقینا حسن اعتماد و اطمینان خاطر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سپردن این مسئولیت تاثیر گذار در جامعه و آگاهی بخشی به افکار عمومی بیانگر تعهد، شایستگی، تجارب و سوابق مدیریتی آن برادر ارزشی می‌باشد.

اینجانب ضمن آرزوی رحمت و غفران الهی برای مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دعایی مدیر فقید آن موسسه، توفیقات روز افزون جنابعالی و همکاران محترم را در جهاد تبیین و ادامه مسیر نشر و گسترش مکتب نورانی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و هدایت و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند علیم و حکیم مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها