با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جمعیت هلال احمر را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «پیرحسین کولیوند» به سمت ریاست جمعیت هلال احمر را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ - 23November 2021

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جمعیت هلال احمر را تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «پیرحسین کولیوند» به سمت ریاست جمعیت هلال احمر را به وی تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس محترم جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته و بجای حضرتعالی از سوی رئیس جمهور محترم به سمت ریاست جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا دانش، تجربه و سوابق ارزشمندتان زمینه ساز ارتقاء و تعالی جمعیت هلال احمر از حیث تربیت سرمایه انسانی متعهد و کارآمد و برنامه ریزی جهت توسعه خدمات امدادی و بشر‌دوستانه با مشارکت گسترده مردم همسو با آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت زعامت حضرت، ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار