با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب مدیران مسئول روزنامه‌های «جوان» و «همشهری» را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیام‌های جداگانه، انتصاب مدیران مسئول روزنامه‌های «جوان» و «همشهری» را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶ - 11December 2021

سردار کارگر انتصاب مدیرمسئول روزنامه جوان را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیام‌های جداگانه، انتصاب محمدجواد اخوان به عنوان مدیرمسئول روزنامه جوان و عبدالله گنجی به عنوان مدیر مسئول روزنامه همشهری را تبریک گفت.

متن پیام‌های مذکور به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدجواد اخوان

مدیر مسئول محترم روزنامه جوان

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام حمد و سپاس پروردگار صاحب‌قلم و اندیشه را که فرصت طلایی انجام خدمت و تلاش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ما عنایت فرمود.

یقینا انجام وظیفه و برعهده گرفتن مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه فرهنگ، نوعی مجاهدت فی سبیل الله است که این توفیق نصیب شما برادر فرهیخته شده است.

ضمن ابراز خرسندی و تبریک انتصاب جنابعالی در سنگر مهم انتشار فرهنگ و اطلاع‌رسانی در جامعه، توفیق و خدمت جهادی شما برادر بسیجی تحت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند حکیم و علیم مسالت می‌نمایم.

امید است با هدایت جنابعالی و تلاش وافر همکاران محترم در آن روزنامه وزین و ارزشی، توسعه، ترویج و نشر فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را بیش از پیش شاهد باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر 

**************

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالله گنجی

مدیر مسئول محترم روزنامه همشهری

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام جهاد فرهنگی در حوزه نشر، انتقال، اشاعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت افتخار و توفیق بزرگ و الطاف الهی است که شامل حال جنابعالی در دوره مدیرمسئولی روزنامه جوان شد.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون الهی برای جنابعالی در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ والای دفاع مقدس، از زحمات و تلاش‌های موثر شما در طول هشت سال مدیرمسئولی روزنامه ارزشی جوان در نشر فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از درگاه خداوند منان توفیق تداوم خدمت در تحقق آرمان‌های گرانسنگ حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام، تحت توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسالت دارم.

امید است با هدایت جنابعالی و تلاش وافر همکاران محترم در آن روزنامه پر مخاطب، توسعه، ترویج و نشر فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را بیش از پیش شاهد باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار