با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جدید سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 19December 2021

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جدید سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «علیرضا مختارپور قهرودی» را به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیسر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا مختارپور قهرودی
رئیس محترم سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته آن برادر ارجمند به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران که نشان از تبحر، توانایی و شخصیت علمی و فرهنگی حضرتعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سوابق، تجارب، روحیه جهادی و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی، نوید افق‌های روشن‌تری در عرصه فرهنگ کتابخوانی و حفاظت از میراث مکتوبات علمی و تاریخی کشور داده و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گسترش و تعمیق وفاق و همدلی علمی و پژوهشی در میهن عزیزمان را بیش از پیش عینیت می‌بخشد.

سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار