با صدور پیامی؛

سردار کارگر ارتقاء سطح نیرو‌های انتظامی را به سردار اشتری تبریک گفت‌

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور پیامی ارتقاء سطح نیروهای انتظامی را به فرمانده کل نیروی انتظامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ - 10December 2021

سردار کارگر ارتقاء سطح نیرو‌های انتظامی را تبریک گفت‌به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی ارتقاء سطح نیرو‌های انتظامی را به سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«فرمانده محترم کل نیرو‌های انتظامی جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام.

بااحترام عنایت و لطف فرماندهی معظم کل قوا در ارتقاء سطح نیرو‌های انتظامی که حاصل مجاهدت و ایثار کارکنان خدوم و مجاهد فی سبیل الله و شهادت هزاران شهید والامقام می‌باشد را به حضرتعالی، فرماندهان و آحاد کارکنان ناجا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بدیهی است که مسئولین و مردم بزرگوار ایران اسلامی با حمایت از این تحول ساختاری در مجموعه خدوم نیرو‌های انتظامی، تحول کیفی در رفتار و خدمت رسانی بیشتر و به هنگام پلیس بویژه تلاش گسترده در حاکمیت نظم، امنیت و ارزش‌های اسلامی در جامعه را خواستارند. ان شاءالله در پناه خداوند متعال و الطاف بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج) و پیروی از صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار