با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 20September 2021

سردار «کارگر» انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله‌العالی) که حاکی از تعهد، شایستگی و توانمندی است تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره مندی از سرمایه‌های انسانی مومن، انقلابی و ولایتمدار، نویدبخش نوآوری‌های بیشتر، تحول‌آفرینی و موفقیت‌های روزافزون در نیروی هوایی است.

ان شاالله با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات و انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت بیش از پیش و تعامل اثربخش و هم‌افزای نیروی هوایی مقتدر با مجموعه‌های لشکری و کشوری خواهیم بود.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویات و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار