با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ - 13September 2021

سردار «کارگر» انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‌پرس،‌ سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضو هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاون ریاست جمهوری و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا این مسئولیت مهم فرصتی مغتنم و رسالتی اخلاقی و انقلابی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت جهادی و مخلصانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار