با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 20September 2021

سردار «کارگر» انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
جانشین محترم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهدا سلام

با احترام انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض این مسئولیت مهم و خطیر، بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی می‌باشد.

امید است با عنایات الهی در جهت تکمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیرو‌های مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه نیرو‌های مسلح موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع‌ مقدس و آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار