استاندار مازندران:

نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت ایثارگرانه است

«احمد حسین زادگان» گفت: نقش و جایگاه نیروی خدوم و تلاشگر انتظامی در تامین نظم و برقراری امنیت و آرامش، نقشی مقتدرانه و ایثارگرانه است.
کد خبر: ۳۶۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 05October 2019

تأمین نظم و برقراری امنیت مرهون مجاهدت نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

امین نظم و برقراری امنیت و آرامش در طول 4 دهه از عمر انقلاب برای ایران اسلامی مرهون مجاهدت و تلاش مجموعه نیروهای مسلح و جان برکف جمهوری اسلامی است که نقش و جایگاه نیروی خدوم و تلاشگر انتظامی در این میان، نقشی مقتدرانه و ایثارگرانه است که با مشارکت همه اقشار و آحاد جامعه در این مسیر بدرستی ایفا شده است.

نیروی انتظامی نماد امنیت و آرامشی است که ملت ایران در برابر هرگونه مخاطرات ناامن کننده و تهدیدکننده با استعانت از خداوند بزرگ و تحت فرماندهی کل قوا و همراهی و حمایت بی‌دریغ ملت بصیر و همیشه در صحنه و تعامل سازنده و همکاری صمیمانه با دیگر قوای مسلح کشور احساس می‌کند.

حرکت به سوی پلیس هوشمند در مقابله با بسترها و عوامل تهدیدگر امنیت اجتماعی و تقویت قابلیت‌ها و ظرفیت های موثر سازمانی در مدیریت آسیب های شهری، جاده‌ای و مرزی با بهره گیری از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و اجتماع محور کردن امور در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله اقدامات مهمی است که نیروی انتظامی برای ارتقاء اقتدار لازم و ایجاد اعتماد روز افزون مردم به پلیس امین و مجهز در ایران اسلامی دنبال می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و جان برکف عرصه نظم و امنیت کشور و استان، هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی و فرماندهان و پرسنل مجاهد دریابانی استان مازندران، تبریک می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، توفیقات روز افزون همه این عزیزان را در راه انجام رسالت‌ها و وظایف خطیر برقراری نظم و امنیت خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار