فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی باشد

سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی باشد، سربازان جان برکف ولایت در ناجا این مطالبه معظم‌له را به واقعیت تبدیل کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 05October 2019

پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی طی سالیان اخیر تلاش کرده تا دیگر مطالبه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رسیدن پلیس به تراز انقلاب اسلامی را نیز جامه عمل بپوشاند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی باشد، گفت: سربازان جان برکف ولایت در ناجا این مطالبه معظم‌له را به واقعیت تبدیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: امنیت نعمت ارزشمندی است که خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی تامین آن را در جامعه برعهده گرفته‌اند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

جاویدان یادآور شد: نیروهای پلیس به برکت تبعیت از فرمایش‌های رهبری توانسته‌اند هر سال بر امنیت موجود در کشور افزوده و دست متجاوزان و مجرمان را از تحقق اهدافشان کوتاه کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه و شجاعانه در برابر هرگونه ناامنی ایستاده است، گفت: همکاران ما در بخش‌های مختلف با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد و اجازه فعالیت را به آنها نمی دهد.

وی با بیان اینکه پلیس خدمتگزار راستین مردم است، عنوان کرد: ماموران انتظامی در حوادث گوناگون نظیر زلزله، سیل و... همانند یک نیروی امدادی جزو اولین افراد حاضر در صحنه برای کمک به مردم هستند و در سال های اخیر نیز به خوبی این موضوع را ثابت کرده اند.

جاویدان در ادامه وضعیت امنیت کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در بسیاری از جرائم خشن از میانگین کشوری پایین‌تر است و در مقابل در کشفیات قاچاق کالا، موادمخدر و مقابله با ناهنجاری‌ها از میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از همکاری مسئولان استان با پلیس به ویژه استاندار و دستگاه قضائی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با گسترش این تعامل شاهد افزایش امنیت در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار