دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان تشریح کرد؛

زمان اعزام کاروان‌های دانشجویی به پیاده روی اربعین ۹۸

امیر وجدانی گفت: هماهنگی‌ها بین وزارت علوم، دستگاه‌های آموزش عالی و ستاد اربعین انجام شده و کاروان‌های بسیج دانشجویی از اواسط هفته آینده اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۳۶۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 05October 2019

زمان اعزام کاروان‌های دانشجویی به پیاده روی اربعین ۹۸به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر وجدانی معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان درباره آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به مراسم اربعین اظهار داشت: از ماه‌ها پیش اقدامات ستادی برای اعزام دانشجویان انجام شده است.

وجدانی در ادامه افزود: هماهنگی‌ها بین وزارت علوم، دستگاه‌های آموزش عالی و ستاد اربعین انجام شده و کاروان‌های بسیج دانشجویی از اواسط هفته آینده اعزام خواهند شد.

محل‌های استقرار دانشجویان در کربلا و نجف

وی در ادامه درباره محل‌های استقرار دانشجویان گفت: در کربلا و نجف محل‌هایی برای استقرار دانشجویان آماده شده است به این صورت که در کربلا مجتمع فردوس و در نجف طبقه منفی یک صحن حضرت زهرا (س) دو محل اسکان سازمان بسیج دانشجویی برای دانشجویان اعزامی به عتبات هستند.

وجدانی در ادامه بیان کرد: با حذف شرط وثیقه برای دانشجویان مشمول پسر خواهان اعزام به اربعین امسال کار بسیار راحت‌تر شده و ثبت نام‌ها انجام شده است. موکب‌های اسکان و تغذیه دانشجویان در مرز و عراق در حال شروع کردن فعالیت‌ها خود هستند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد کاروان‌های دانشجویی در دست نداریم، ولی این آمار بسیار زیاد است.

وجدانی گفت: سال گذشته ۱۰۰ هزار دانشجو در همایش بزرگ پیاده روی اربعین شرکت کرده بودند، پیش بینی می‌کنیم امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی این رقم باشیم.

محور فعالیت‌های فرهنگی برای اربعین ۹۸ بزرگداشت شهدای دانشجویی جبهه مقاومت

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی درباره برنامه‌های فرهنگی برای مراسم اربعین امسال گفت: برنامه‌های فرهنگی و محتوایی مختلفی را داریم و محور فعالیت‌های فرهنگی برای اربعین ۹۸ بزرگداشت شهدای دانشجویی جبهه مقاومت است که امسال در موکب‌ها هیئت‌ها و دسته‌ها نیز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار