یادواره شهدای دفاع مقدس در محلات شمال تهران برگزار می شود

به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس در محلات شمال تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ - 24September 2013

یادواره شهدای دفاع مقدس در محلات شمال تهران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سعید کارگران رییس اداره فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهارداشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه ی متنوع فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی و... در محلات 26 گانه شمال تهران اجرا می شود.

کارگران برگزاری گرامیداشت یاد وخاطره شهدا را از برنامه های در حال اجرا دانست و گفت : برگزاری یادواره های شهدای محلات از برنامه های هفته دفاع مقدس است که می توان به برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا در محلات امامزاده قاسم (ع)، گلابدره، جماران، دزاشیب و ... اشاره کرد.

رییس اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه بازدید از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با همکاری نواحی ده گانه و محلات شمال تهران اجرا و گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر و شهدای گمنام غبار روبیمی شود.وی برگزاری11نمایشگاه دفاع مقدس با همکاری مدارس و مساجد با به نمایش گذاشتن جلوه ای از دفاع مقدس در قالب فیلم و عکس، پوستر و... برگزاری جشنواره مدرسه به مناسبت بازگشایی مدارس با رنگ و بوی دفاع مقدس از جمله اجرای نمایش، مسابقه ، سرگرمی را از جمله برنامه های اجرایی دراین هفته دانست.

وی به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک اشاره وخاطر نشان کرد: در این نمایشگاه که توسط واحد بسیج شهرداری منطقه یک بر پا شده علاوه بر نمایش بیش از 40 تصویر از دوران دفاع مقدس با استفاده از تنه درختان نخل، قایق، میدان مین جلوه ای از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار