در پیامی؛

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی درگذشت مادر سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۶۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 06October 2019

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که با ارادت خالصانه و پیروی از خاندان رسالت (ع)، فرزندان عزیز خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، الگویی ماندگار در دفتر زرین مشتاقان مکتب عاشورا و ارادتمندان زینب کبری (س) به یادگار گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت مصیبت وارده به مردم شهیدپرور جهرم به ویژه خانواده محترم آن مرحومه، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار