امام جمعه شهرستان شیروان:

مهمترین وظیفه ناجا جدا کردن راه حق از باطل است

امام جمعه شهرستان شیروان در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان گفت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی جدا کردن راه حق از باطل است.
کد خبر: ۳۶۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 06October 2019

مهمترین وظیفه ناجا جدا کردن راه حق از باطل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «حسین کوثری» امام جمعه شهرستان شیروان در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی شیروان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ید واحد هستند، گفت: دشمنان در تلاش جدایی نیروهای مسلح هستند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین  نیروی انتظامی در شهرستان‌ها، گفت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی جدا کردن راه حق از باطل است.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «پیشگیری ضرورت دارد» اظهار داشت: قبل از اینکه در جامعه بی‌نظمی بوجود آید باید نیروی انتظامی جلوگیری کند.

امام جمعه شیروان با بیان اینکه نظم و امنیت موثر نمی‌شود مگر با همکاری مردم، خاطرنشان کرد: ایران امروز با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم و اقتدار نظامی خواب راحت را از دشمن گرفته و توطئه‌های بدخواهان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و نیروی انتظامی با رأفت و مهربانی توانسته در داخل کشور امنیت را حفظ و خدمتگزاری خود را ثابت کند.

سرهنگ «مسعود وحیدی» فرمانده انتظامی شیروان در این دیدار نیز با ارائه عملکرد نیروی انتظامی شیروان در سال جاری، افزود: وقتی هدف هدایت جامعه در مسیر تعالی باشد دیگر پیروی از هوای نفس و اخلاق غیرحسنه نه توجیه‌پذیر و نه ضروری است.

این مسئول با اشاره به اینکه پلیس از مردم، با مردم و برای مردم خدمت می‌کند، بیان داشت: در یک جامعه اسلامی اصلی‌ترین ویژگی برای یک پلیس بصیرت، ولایتمداری و حضور در صحنه های ایثار و شهادت طلبی است.

وی متذکر شد: کارکنان ناجا با اطاعت محض از نائب بر حق امام زمان (عج) وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار