معاون اول رئیس جمهور در بیرجند:

روستائیان و عشایر بزرگ­ترین سرمایه کشور هستند

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به 15 مهر روز ملی روستا و عشایر گفت: روستائیان و عشایر کشور بزرگ­ترین سرمایه کشور هستند که نقش بسیار مهمی در فرهنگ و تمدن این کشور دارند.
کد خبر: ۳۶۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 07October 2019

روستائیان و عشایر بزرگ­ترین سرمایه کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به بیرجند در فرودگاه بین المللی شهید محمود کاوه اظهار داشت: روستائیان و عشایر نقشی اساسی در تولیدات غذایی کشور ایفا می­ کنند.

وی افزود: هرساله ما روز روستا را در تهران برگزار می­ کردیم ولی امسال مسئولان همت کردند تا این روز را در استان­ها اجرا کنیم و امسال هم برای نخستین بار قرار است مراسم گرامیداشت این روز در خراسان جنوبی برگزار شود.

در همایش ملی روز روستا و عشایر هشت تفاهم‌نامه با وزرا و رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف منعقد می‌شود که چهار تفاهم‌نامه متعلق به خراسان‌جنوبی است.

قرار است جهانگیری علاوه بر حضور در همایش روز ملی روستا و عشایر عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن بیرجند- یونسی را کلنگ­‌زنی کند.

امروز علاوه بر معاون اول رئیس جمهور چند تن دیگر از وزرا و معاونین وزرا برای افتتاح و کلنگ­‌زنی پروژه ­های مختلف به بیرجند آمده ­اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار