به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 07October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در یاسوج برگزار شد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: ماموریت‌ها و مسئولیت پلیس در یک جامعه اسلامی دو روی یک سکه است و به همان میزان که باید مقتدر، خشن و سخت در مقابل مفسدان و اشرار ظاهر  شود باید در نهایت ادب، ظرافت و رافت با مردم برخورد کند.

وی داشتن بار معنوی را ضرورت غیرقابل انکار برای انجام وظایف و ماموریت‌های پلیس در جمهوری اسلامی دانست و افزود: رفتار و کارکرد پلیس در سطح جامعه باید به گونه‌ای باشد که مردم از دیدن آن احساس آرامش و امنیت کنند.

کلانتری امنیت را ضرورت و پیش نیاز مهم برای پیشرفت و توسعه در هر عرصه‌ای دانست و گفت: تامین امنیت خط قرمز حاکمیت و نظام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه تامین امنیت نباید با هیچ شخص، جریان و گروه خاصی مماشات و تعارف کرد.

سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم گفت: یکی از سرمایه‌های ارزشمند و پشتوانه‌های مهم این نیرو، همراهی، همدلی و تعامل مثبت مردم، مسئولان و مقامات اجرایی استان و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای ایجاد نظم و امنیت عمومی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رویکرد جامعه محوری و سهیم کردن مردم برای تامین امنیت و نظم حاکم از رویکردها و راهبردهای اصلی نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب مجموعه پلیس کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با انواع جرائم نیز گفت: ظرف ۶ ماه گذشته افزون بر سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروهای جان برکف در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار