حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

رمز مقاومت ملت ایران در برابر استکبار ایستادگی نیروهای مسلح است

امام جمعه موقت تهران گفت: ایستادگی نیروهای مسلح در برابر استکبار جهانی رمز مقاومت ملت ایران و کشورهای منطقه است؛ چون هویت این نیروها برآمده از هویت اسلام است و ملت ایران نیز به وجود چنین نیروهایی عشق می‌ورزند.
کد خبر: ۳۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ - 08October 2019

رمز مقاومت ملت ایران در برابر استکبار ایستادگی نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که صبح امروز (سه‌شنبه) همزمان با ششمین روز از هفته ناجا در فرماندهی انتظامی تهران برگزار شد، اظهار داشت: اگر فرماندهی معظم کل قوا با اقتدار و صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادگی و هر روز برای کشور ما افتخار آفرینی می‌کنند، به دلیل این است که شما به عنوان بخشی از نیروهای مسلح بازوان فرماندهی معظم کل قوا هستید.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: امنیت جامعه با گام‌های عالمانه و مقتدارنه نیروهای مسلح تامین می‌شود؛ اگر امروز ملت ایران در دورترین نقطه کشور امنیت را حس می‌کنند و اگر در تهران این امنیت برقرار است به دلیل حضور با صلابت و اقتدار نیروهای مسلح است.

امام جمعه موقت گفت: ایستادگی نیروهای مسلح در برابر استکبار جهانی رمز مقاومت ملت ایران و کشورهای منطقه است؛ چون هویت این نیروها برآمده از هویت اسلام است و ملت ایران نیز به وجود چنین نیروهایی عشق می‌ورزند.

وی با بیان اینکه ملت یمن و جبهه مقاومت اسلام از نیروهای مسلح الگو می‌گیرند، گفت: ما باید ایستادگی و مقاومت که امروز جزئی از هویت ماست را مستحکم کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار