فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

دشمن به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی است

سردار محمد مهدیان نسب گفت: دشمن در این مقطع زمانی از طریق جنگ نرم وارد شده و با استفاده از ابزار‌های گوناگون به دنبال به انحراف کشاندن جوانان است.
کد خبر: ۳۶۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ - 08October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان نسب» در همایش ملی نقش معتمدین در راستای امنیت اجتماعی که در شهرستان دورود برگزار شد، به اعتیاد، اختلافات خانوادگی و تاثیر آن بر امنیت روانی جامعه اشاره کرد و پیامد‌های روابط آسیب‌زا، بدحجابی و بدپوششی را از اثرات آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

سردار مهدیان نسب با بیان این مطلب که مواد مخدر یک معضل اجتماعی و خطری است بالقوه که همه خانواده‌ها را تهدید می‌کند  گفت: باید با عزم جمعی و با افزایش دانش و مهارت از بروز این پدیده خانمان سوز پیشگیری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ازخطرات عمیق و مخرب ماهواره در خانواده‌ها ابراز نگرانی کرد و افزود: سلطه گران غربی با تکیه بر ابزار پیشرفته و رخنه در خانواده‌ها، در صدد گرفتن هویت و اعتقادات دینی و ملی شهروندان ما می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف والای امر به معروف و نهی از منکر مقابله با ظلم است افزود: بی‌حجابی و بد حجابی  ظلم به جامعه است و مردم نباید نسبت به ظلم بی تفاوت باشند بلکه باید راه مقابله با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی که همان اجرای تذکر زبانی است پیدا کنند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه به بیان مفاهیم و ویژگی‌های اصلی جنگ نرم پرداخت و خاطرنشان کرد: تهدید از طریق شبکه‌های رایانه‌ای و مخابراتی از تاکتیک‌های این نوع جنگ است که رو به فزونی دارد.

وی با تبیین تروریسم سایبری و ابعاد گوناگون آن، از شبکه‌های اجتماعی به عنوان سربازان جدید نظام سلطه و استعمارگران یاد کردو گفت: نقش معتمدین ومتنفذین در کاهش آسیب‌ها وجرایم اجتماعی نقشی بی بدیل دراین جبهه است.

سردار مهدیان نسب افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید با هوشیاری تمام، پیامد‌های شوم و عواقب ناگوار استفاده ناصحیح از شبکه‌های اجتماعی را برای سطوح مختلف جامعه تشریح کنند.

وی اظهار داشت: تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی مردم، مناسب‌ترین راه در برابر توطئه‌های دشمن در جنگ نرم است.

سردار مهدیان نسب در پایان تصریح کرد: بهترین اقدام برای مصونیت در این هجمه نرم، تحقق اصل پیشگیری اجتماعی است که باید از سوی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها به ویژه معتمدین و متنفذین با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار