عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تدابیر رهبری در جنگ سوریه با داعش راهگشا بود

سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نجات ملت و کشور سوریه راهگشا بود، گفت: مجاهدت‌های جبهه مقاومت تحت لوای رهنمود‌های مقام معظم رهبری مانع از تجزیه عراق و سوریه جلوگیری کرد.
کد خبر: ۳۶۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵ - 11October 2019

///«سیدجواد ساداتی‌نژاد» عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تحولات منطقه و وضعیت عراق و سوریه پس از نفوذ جریان تکفیری داعش در این کشورها اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی مردم عراق و سوریه و جهاد جبهه مقاومت سرانجام منجر به شکست تروریست‌ها شد؛ لذا سوریه که در حال سقوط بود، با مقاومت و ایستادگی در مقابل گروه‌های تروریستی و حامیان مزدورش توانست حاکمیت خود را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه سرانجام مقاومت و ایستادگی امت اسلامی به شکست استکبار جهانی منجر می‌شود، افزود: بعد از پیروزهای پیاپی جبهه مقاومت، بازسازی‌ها در عراق و سوریه صورت گرفت و امنیت در حال برقراری است.

تدابیر رهبری در جنگ سوریه با داعش راهگشا بود

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نجات ملت و کشور سوریه راهگشا بود، تصریح کرد: مجاهدت های جبهه مقاومت تحت لوای رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع از تجزیه عراق و سوریه جلوگیری کرد و از طرفی جبهه مقاومت توانست به غارتگری‌ها و تجاوزات غارتگران بین‌المللی پایان داده و عزت را به عراق و سوریه برگرداند.

لزوم اتخاذ تصمیمات عاقلانه از طرف ترکیه در راستای حفظ امنیت در منطقه

این مقام مسوول گفت: مباحثی که در مورد کشیدن حائل در مرز ترکیه با سوریه مطرح می‌شود، به دلیل شیطنت‌های کشورهای فرامنطقه‌ای به ویژه آمریکا و انگلیس است و رژیم صهیونیستی نیز در این بین، از تمام توان خود برای برهم زدن آرامش در منطقه استفاده می‌کند؛ لذا به مسئولان کشور ترکیه توصیه می‌شود که در اتخاذ تصمیمات در راستای حفظ منافع مشترک میان کشورهای منطقه قدم بردارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مقاومت امت اسلامی در برابر هجمه‌های استکبار جهانی افزود: نه‌تنها مردم فلسطین، عراق و سوریه، بلکه هر ملتی از جهان اسلام به خوبی می‌داند که سرانجام مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، چیزی جز پیروزی و سربلندی نیست؛ لذا ما طعم شیرین پیروزی در مقابل دشمن بعثی را در مقاومت و ایستادگی در طول جنگ تحمیلی تجربه کردیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل مهم در ارتقاء عزم و اراده کشورهای اسلامی برای شکست توطئه‌های آمریکا و متحدانش کسب تجربه از انقلاب اسلامی ایران است؛ در حقیقت جنبش حزب‌الله لبنان که حامی مظلومین در سرتاسر جهان است با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) مانوس است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار