ظرفیت پارکینگ مرز شلمچه تکمیل شد

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: حجم تردد زائران در پایانه مرزی شلمچه بسیار زیاد بوده و امروز جمعه ظرفیت پارکینگ‌ پیش بینی شده در مرز شلمچه تکمیل شده است.
کد خبر: ۳۶۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 11October 2019

ظرفیت پارکینگ مرز شلمچه تکمیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، کورش مودت فرمانده ویژه خرمشهر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین در مسیر مرز شلمچه پارک شده است، اظهار داشت: ۸۰ هکتار پارکینگ در مرز شلمچه پیش بینی شده است که اکنون ظرفیت این پارکینگ ها تکمیل شده است.

وی افزود: پارکینگ هایی در شهر و اطراف خرمشهر برای پارک خودروهای زائران در نظر گرفته شده است. از زائران اربعین درخواست می شود خودروی خود را در پارکینگ های سطح خرمشهر پارک کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه امنیت همه پارکینگ ها تامین شده گفت: زائران هنگام پارک از صاحب پارکینگ رسید دریافت کنند و تا هنگام بازگشت آن را به همراه داشته باشند.

مودت تصریح کرد: برای همه پارکینگ های شهر خرمشهر و اطراف آن سرویس رفت و برگشت به اندازه کافی برای زائران پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش، از اول ماه صفر تاکنون ۵۰۹ هزار زائر از مرز شلمچه راهی کربلا شدند. شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار