امام جمعه خاش:

اربعین، نماد وحدت در امت اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدجواد رحمانی گفت: مراسم باشکوه اربعین از شاخص‎ترین نمادهای وحدت و همگرایی در امت اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 11October 2019

اربعین، نماد وحدت در امت اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «محمدجواد رحمانی» امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: قیام حضرت اباعبدالله در صحرای کربلا که با حضور اهل بیت رسول الله و با هدف مقابله با ظلم و ستم حاکم فاسد و ستمگر انجام شد، سبب احیای ارزشهای اسلامی و استحکام و قوت این دین بزرگ و الهی شد.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) با نثار جان خویش و فرزندانش به دنیا نشان داد که برای حفظ اسلام گذشتن از جان بسیار آسان است و برای حفظ آن باید هزینه داد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش هم گفت: آل و اصحاب پیامبر اسلامی بهترین الگو برای اتحاد و برادری در جامعه هستند و اقشار مختلف جامعه بشری و مسلمانان در سراسر دنیا باید در مسیر آنان حرکت کنند تا در دنیا و آخرت سعادتمند باشند.

به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تاسیس نهاد مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماز جمعه این هفته شهرستان به امامت حجت الاسلام محمدجواد رحمانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۸۸ شهید سلیمان هاشمزهی خاش برگزار و در حاشیه مکان و مصلی نماز جمعه نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار