صالحی‌آرا خبر داد؛

اعطای امتیاز تحصیلی به خانواده شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر به پدران، مادران، فرزندان و همسران معزز شهدا خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ - 12October 2019

اعطای امتیاز تحصیلی به خانواده شهدا در دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، احمد صالحی‌آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ابلاغ بخشنامه نحوه برقراری امتیازات استخدامی ایثارگران، اظهار داشت: به منظور حمایت از جامعه کارکنان ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی نشست‌هایی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه صورت گرفت و بهره‌مندی جامعه هدف مربوطه از مزایای ارتقاء یک مقطع تحصیلی بالاتر قطعی شد.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و پیرو بند ۲ بخشنامه پدران، مادران، فرزندان و همسران معزز شهدا و مفقودان می توانند پس از ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران، همانند جانبازان و آزادگان از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیران و مسئولان امور شاهد و ایثارگران در واحدها و مراکز آموزشی مسئول حسن اجرای این بخشنامه هستند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار