مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری اولین مسابقه ادبی هنری «حس پروانگی» در کرمانشاه

«آذر آزادی» از برگزاری اولین مسابقه ادبی، هنری با عنوان «حس پروانگی» در سطح مدارس دخترانه استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 12October 2019

برگزاری اولین مسابقه ادبی هنری «حس پروانگی» در مدارس دخترانه کرمانشاه«آذر آزادی» مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: فراخوان اولین مسابقه ادبی هنری «حس پروانگی» در مدارس دخترانه استان همزمان با آغاز بازگشایی مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، ترغیب و تشویق دانش آموزان به سفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در قالب کاروان‎های راهیان نور و ثبت لحظات به یادماندنی آن‎ها از این سفر معنوی است.

مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در ادامه به بخش‎های متنوع این مسابقه اشاره کرد و گفت: دانش‎آموزان می‎توانند در بخش‎های خاطره، داستان کوتاه و بلند، دلنوشته، قطعه ادبی، شعر، کلیپ کوتاه و بلند، عکس، سرود و... آثار خود را به نواحی سه گانه آموزش و پرورش تحویل دهند.

آزادی در پایان با بیان اینکه مهلت شرکت دانش آموزان در این مسابقه تا پایان مهر سال جاری خواهد بود افزود: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همزمان با 13 آبان روز دانش‎آموز از دانش‎آموزان منتخب این مسابقه با اهدا لوح و جایزه تقدیر خواهد کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار