پوستر دوازدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» منتشر شد

پوستر دوازدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» حوزه هنری با طراحی هدایت علیپور در آستانه برگزاری این رویداد هنرهای تجسمی انتشار یافت.
کد خبر: ۳۶۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 13October 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پوستر دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی منتشر شد. پوستر این رویداد توسط هدایت علیپور طراحی شده است.

هدایت علیپور متولد سال 1361 و کارشناس ارشد پژوهش هنر از دانشگاه تهران است. تدریس گرافیک از المپیاد ملی مهارت، سازمان آموزش فنی حرفه ای و کسب مقام اول طراحی پوستر از چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مقام اول دومین جشنواره پوستر رضوی، برنده جایزه ویژه ششمین سوگواره پوسترهای عاشورایی، کسب مقام برتر تخستین جشنواره ملی ایده‌های بهره ور و... از جمله جوایز و افتخارات این هنرمند است.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی با شرکت بیش از 2500 اثر از 755 شرکت کننده به دبیری علی وزیریان شامل چهار بخش پوستر، تصویرسازی، نقاشی و عکس می شود.

این سوگواره به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری یکم آبان ماه امسال با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاهی از حدود 150 اثر منتخب شرکت کرده در این رویداد تجسمی از از یکم آبان در نگارخانه ابوالفضل عالی و گالری‌های شماره یک و دو خانه عکاسان حوزه هنری آغاز به کار کرده و تا 14 آبان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار