در هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

رشد ۱۲۰ درصدی بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

رشد بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۶۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 13October 2019

رشد بازدید ۱۲۰ درصدی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بر اساس اجرای برنامه‌های فرهنگی و افزایش ساعت بازدید از تالا‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درهفته دفاع مقدس، استقبال عمومی بازدیدکنندگان از موزه افزایش چشمگیری داشته است.

در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سالجاری، ۲۸ هزار و ۷۴۴  نفر در طول یک هفته از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده اند که میانگین روزانه بازدید‌ها سه هزار  ۵۹۳ نفربود و این آمار در مقایسه با مشابه سال گذشته تعداد بازدید‌کنندگان از موزه، با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه شده بود، این میزان آمار، در حالی است که بخش پانورامای موزه انقلاب اسلامی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس تعطیل بوده است.

موزه انقلاب اسلامی درهفته گرامیداشت دفاع مقدس سال ۱۳۹۷، میزبان ۱۳ هزار و هفت نفر بازدیدکننده بود که از این تعداد ۹ هزار و ۳۲۲ نفر در نوبت روز و بازده زمانی ۹ صبح الی ۱۷  و سه هزار و ۶۸۵ نفر در نوبت شب و در بازده زمانی  ۱۷ الی ۲۲ از موزه انقلاب اسلامی دیدن کردند.

سال گذشته آمار کلی بازدید از بخش سراسرنمای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هزار و ۹۳۰ نفر بوده است که از این تعداد هزار و ۶۷۴ نفر در نوبت روز و در بازده زمانی ۹ الی ۱۷ و ۲۵۶ نفر نیز در نوبت شب و در بازده زمانی ۱۷ الی ۲۲ بازدید داشته اند.

به طور کلی آمار بازدید کنندگان در سال ۱۳۹۷ از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ۱۴ هزار و ۹۳۷ نفر بوده است که از این تعداد ۱۳ هزار و هفت نفر مربوط به تالار‌های هشت گانه موزه و هزار و ۹۳۰ نفر نیز مربوط به سراسرنمای موزه انقلاب اسلامی است و میانگین این دوره در سال ۱۳۹۷ هزار و ۷۶۰ نفر است.

بر اساس این گزارش، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تاریخ ۳۱ شهریور الی ۷ مهر به مدت یک هفته در سال ۱۳۹۸، ۲۸ هزار و ۷۴۴ نفر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل و تعداد ۱۴ هزار و ۹۳۷ نفر بازدید کننده، موزه انقلاب اسلامی با رشد ۱۲۰ درصدی مواجه شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار