عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اربعین حسینی به عامل عزت و اقتدار شیعه تبدیل شده است

علی‌اکبر کریمی اربعین حسینی را نماد عزت، اقتدار و یک حرکت وحدت‌آفرین در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: این حرکت عظیم باید نشان دهد که اسلام و مسلمانان در اتحاد، اتفاق و نهایت قدرت قرار دارند.
کد خبر: ۳۶۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ - 14October 2019

///علی‌اکبر کریمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین (ع)، شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین را دارای اجر و پاداش بی‌شمار الهی دانست و اظهار داشت: امروز پیاده‌روی اربعین علاوه بر اینکه پیام آزادگی را به جهانیان ارسال می‌کند به عامل عزت و اقتدار شیعه تبدیل شده است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اقتدار و انسجام امت اسلامی است، افزود: حضور زائران در اربعین حسینی (ع) در راستای احیای عاشورا، قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) انجام می‌شود و استقبال ملت مسلمان ایران و جهان از این همایش بزرگ نشان از عمق نفوذ مکتب حسینی در جهان دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، اربعین حسینی را نماد عزت، اقتدار و یک حرکت وحدت‌آفرین در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: این حرکت عظیم باید نشان دهد که اسلام و مسلمانان در اتحاد، اتفاق و نهایت قدرت قرار دارند، هدف اساسی دشمن همین افتراق و دشمنی در میان جامعه اسلامی برای تضعیف امت اسلام است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به باور و اعتقادات قلبی مسلمانان تصریح کرد: با وجود تلاش بی‎وقفه و شبانه‎روزی غربی‌ها برای هدف قرار دادن باورها و اعتقادات مسلمان و به خصوص نسل جوان، هر ساله برگزاری اجتماع اربعین حسینی مهر باطل بر تمام توطئه‌های دشمنان می‌زند.

کریمی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ و نهضت عاشورا گفت: متولیان فرهنگی باید با جهت‎دهی صحیح به احساسات مردمی و همراه کردن شور و شعور حسینی با یکدیگر، زمینه را برای آشنا‌کردن بیش از پیش افراد با مکتب و نهضت حسینی مهیا کنند؛ چراکه برگزاری باشکوه اجتماع اربعین حسینی آن هم در شرایط و برهه‎ای از زمان که دشمنان اسلام برای ایجاد کوچکترین فاصله بین امت اسلام با باورها و اعتقادت دینی و مذهبی آن‌ها سرمایه‎های کلانی را هزینه می‎کنند، بسیار مهم و با اهمیت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‏‌ها و پیام‎های راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تجدید بیعت مسلمانان به‌ویژه شیعیان با مکتب و قیام امام حسین‌(ع) است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده زائرانی از ادیان مختلف در کنار شیعیان از سراسر جهان دین اسلام گواه خوبی بر نمایش اتحاد بین مسلمانان و پیروان ادیان دیگر است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار