سردار سنایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«روح‌الله زم» به داخل کشور کشیده و دستگیر شده است/ دستگاه‌های اطلاعاتی ایران اشراف کاملی بر «زم» داشتند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: «روح‌الله زم» با استفاده از عناصر نفوذی حقیر در داخل به فعالیت‌های خود ادامه می‌داد تا اینکه توسط سازمان اطلاعات سپاه به داخل کشور کشیده و دستگیر شد.
کد خبر: ۳۶۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۶ - 16October 2019

«روح الله زم» به داخل کشور کشیده و دستگیر شده است/ دستگاه‌های اطلاعاتی ایران اشراف کاملی بر «زم» داشتندسردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره دستگیری «روح‌الله زم» اظهار داشت: دشمنان ما در سالیان اخیر جنگ ترکیبی را علیه ما دنبال می‌کنند که متاسفانه رسانه و فضای مجازی را برای به‌کارگیری در این نوع جنگ به‌عنوان ابزاری موثر، مصادره کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نیرو‌هایی را از درون ما به شکل نیابتی برای رسیدن به مقاصد خود به‌کار گرفته‌اند، افزود: «روح‌الله زم» عنصر سرخورده‌ای است که با خروج از کشور به سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانگان پیوست و در راستای اهداف آن‌ها ایفای نقش کرد و بواسطه آن که دسترسی‌هایی از قبل داشت و نیز با فریب برخی عناصر داخلی و دریافت اطلاعاتی از آنها، اقدام به بزرگنمایی مشکلات و کمبود‌ها می‌کرد.

سردار سنایی‌راد با اشاره به اینکه «زم» با دروغ و فریب، جنگ روانی ایجاد می‌کرد، ادامه داد: سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانگان با حمایت همه‌جانبه‌ای که از او می‌کردند باعث شده بودند تا به نوعی برای خودش مصونیت قائل شود؛ در عین حال «زم» با جسارت در استفاده از اخبار دروغ و فریب برای این سرویس ها، به ظاهر یک عنصر کارآمد جلوه می‌کرد.

وی اضافه کرد: «زم» تصورش این بود که مصونیت دارد در حالی که مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی بر او داشتند؛ کما اینکه در مقطعی هم ماهیت او با افشای مستندی که در مورد شیوه‌های کارش پخش شد، لو رفته بود، اما با این حال با وقاهت و پررویی به کار خود ادامه داد تا اینکه با دستگیری او، آخرین ضربه به این جریان زده شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: «زم» که باند رسانه‌ای را با حمایت بیگانگان تشکیل داده بود با استفاده از عناصر نفوذی حقیر در داخل به فعالیت‌های خود ادامه می‌داد تا اینکه توسط سازمان اطلاعات سپاه به داخل کشیده و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: این دستگیری درس عبرتی است برای کسانی که مثل منافقین عامل حزب بعث عراق، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سرویس‌های جاسوسی غربی‌ها و حتی سعودی‌ها هستند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه نتیجه خیانت، رسوایی و رذالت است، عنوان کرد: اگر چه چنین افرادی در این سطح به ظاهر عناصری بسیار زرنگ و کارکشته به حساب می‌آیند، اما هم حفره‌هایی در شخصیت و هم در باند‌هایی که به آن‌ها وصل می‌شوند، دارند که باعث می‌شود کارشان به بی‌آبرویی و افتضاح کشیده شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها