فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

جوانانمان را باید نسلی انقلابی، آینده‌ساز و کارآمد تربیت کنیم

سردار «مرتضی کشکولی»، به حضور پر شور و شعور جوانان در پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت پیاده‌روی عظیم اربعین و حضور قشر جوان در این همایش بین‌المللی باید نسلی انقلابی، آینده‌ساز و کارآمد تربیت کنیم.
کد خبر: ۳۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 15October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سردار مرتضی کشکولی»، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران در شهر نجف اظهار داشت: امسال مواکب استان لرستان با حمایت‌های مردمی در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان داشت: مواکب استان لرستان ظرفیت بسیار خوبی برای حضور جوانان، تربیت معنوی نسل آینده و قشرهای مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه ما نوکر مردم هسیتم و در کنار استانداری و سایر ارگان‌ها وظیفه داریم که حضور مواکب را پشتیبانی کنیم، خاطرنشان کرد: ان ‌شاءالله حضور مواکب استان لرستان در ایام اربعین روزبه‌ روز بیش‌تر شکوفا شده تا زمانی که به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شویم.

سردار کشکولی بیان داشت: مواکب ما هر سال نسبت به سال‌های گذشته کامل‌تر شده و تلاش می‌کنیم با آسیب ‌شناسی مشکلاتی که در این مواکب وجود دارد را برای سال‌های آینده برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت پیاده روی عظیم اربعین و حضور قشر جوان در این همایش بین المللی باید نسلی انقلابی، آینده ساز و کارآمد تربیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها