دبیر اجرایی ستاد اربعین لرستان:

حمایت‌های سخاوتمندانه مردم لرستان باعث افزایش تعداد موکب­‌ها شده است

سردار عباس علیشاهی گفت: با حمایت‌های سخاوتمندانه مردم لرستان تعداد موکب‌های ما از ۱۷ موکب به حدود ۵۰ موکب در این استان رسیده‌ است.
کد خبر: ۳۶۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ - 15October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم ­آباد، سردار «عباس علیشاهی» دبیر اجرایی ستاد اربعین لرستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: ستاد اربعین استان لرستان کمیته اجرایی را به سپاه این استان واگذار کرده و در این امر جوانان قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر با همکاری نیروهای حشدالشعبی حرکت خود را از چهار سال گذشته شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های سخاوتمندانه مردم لرستان تعداد موکب‌های ما از ۱۷ موکب به حدود ۵۰ موکب در این استان رسیده‌ است.

دبیر اجرایی ستاد اربعین لرستان با تاکید بر اینکه لرستان بهترین وضعیت مواکب را در شهر نجف دارد، چون در مکانی مسقف و دارای امکانات قرار گرفته و ما می توانیم به نحو احسن به زائران خدمات ارائه دهیم، افزود: در کربلا نیز موکب داریم و موکب‌های ما در هشت مدرسه دایر است.

سردار علیشاهی خاطرنشان کرد: مجمع مواکب استان لرستان یک ماه قبل از شروع اربعین در کشور عراق مستقر شده و برای حضور زائران حسینی از جان و دل مایه می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه ما تنها استانی هستیم که در مهران، نجف و کربلا و مبادی ورودی استان موکب داریم و روزانه به حدود ۱۰ هزار زائر خدمات ارائه می‌دهیم، گفت: مردم در سیل اخیر و کمک به مواکب استان لرستان سنگ تمام گذاشتند و ما افتخار می‌کنیم که استان ما یک استان حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها