فرماندار ویژه دزفول:

راهپیمایی اربعین حسینی به نماد شیعه تبدیل شده است

محمد حیدری گفت: راهپیمایی اربعین حسینی امروزه به نماد شیعه تبدیل شده و دشمنان اسلام و ایران تاب مقاومت در مقابل این کنگره عظیم که موجبات فخر جهان اسلام شده را ندارند.
کد خبر: ۳۶۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 16October 2019

راهپیمایی اربعین حسینی به نماد جهان تشیّع تبدیل شده است

به گزارش ‌دفاع پرس از اهواز، «محمد حیدری» فرماندار ویژه دزفول پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست هماهنگی ستاد اربعین شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی امروزه به نماد شیعه تبدیل شده و دشمنان اسلام و ایران تاب مقاومت در مقابل این کنگره عظیم که موجبات فخر جهان اسلام شده را ندارند.

وی افزود: به همین دلیل دشمنان دست به تحرکات مذبوحانه‌ای زدند تا بتوانند از طریق تحرکات رسانه‌ای، تحرکات ناامن‌ساز و مداخله در امور داخلی عراق این کشور را ناامن جلوه دهند و اقتدار شیعیان و جهان اسلام و قدرت نرم ایران در خاورمیانه را تحت شعاع قرار دهند که خوشبختانه نتوانستند عراق را ناامن کنند و آتش فتنه را شعله‌ور کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول عنوان کرد: اکنون عراق در امنیت کامل میزبان میلیون‌ها عاشق و دلباخته است که از سراسر جهان به ویژه ایران به این کشور سفر کرده اند. اگر از ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و لجستیک همایش عظیم پیاده‌روی اربعین مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد شاید بتوان گفت این موضوع در تاریخ بشریت کم نظیر و یا بی‌نظیر است.

حیدری همچنین بیان کرد: در کنار مجموعه اقدامات متعددی که در این روزها از سوی ستاد اربعین شهرستان در مواکب چندگانه دزفول در مرز چذابه انجام شده تلاش‌مان این است که راهپیمایی بزرگ حرم تا حرم نیز که سال‌هاست در این شهرستان‌ اجرا می‌شود، به خوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: هرساله بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر از مردم شهرستان دزفول در این راهپیمایی حرم تا حرم حضور پیدا می‌کنند که این جمعیت از نقاط مختلف شهرستان هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزوم پخش مطلوب این رویداد از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان، عنوان کرد: راهپیمایی حرم تا حرم اربعین حسینی در دزفول که از مقابل حرم سبزقبا آغاز و تا حرم محمدبن جعفر طیار ادامه دارد فرصت گران بهایی برای کور کردن چشم دشمنان، برهم زدن توطئه‌های دشمنان و نشان دادن اقتدار شیعیان است؛ بنا بر این لازم است این رویداد به خوبی از منظر رسانه به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها