عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پروژه اسلام‌هراسی غربی‌ها با حضور گسترده زائران اربعین خنثی شده است

جبار کوچکی‌نژاد گفت: عظمت و شکوه پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی تمام برنامه‌ها و نقشه‌های غربی‌ها در خصوص پروژه اسلام‌هراسی را خنثی کرده است.
کد خبر: ۳۶۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ - 17October 2019

///جبار کوچکی‌نژاد عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه پیاده‌روی عظیم اربعین، هویت پرافتخار امت اسلامی و به خصوص شیعیان است، اظهار داشت: این همایش مهم و بزرگ علاوه بر اینکه اوج وحدت، همبستگی و قدرت مسلمانان را به رخ جهانیان می‌کشاند، تمام برنامه‌ها و نقشه‌های غربی‌ها در خصوص پروژه اسلام‌هراسی را نیز خنثی کرده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه آمریکا و متحدانش در طول سال شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا چهره‌ای خشن و مخوف از اسلام در جوامع بین‌المللی به نمایش بگذارند، افزود: تشکیل گروه تروریستی تکفیری داعش توسط دولتمردان آمریکایی مصداق بارز تلاش آن‌ها در این خصوص بود؛ لذا امروز مودت و محبت‌ورزی زائران حسینی در اربعین،‌ اسلام ناب محمدی را از اسلام انگلیسی که دولتمردان غربی به نمایش گذاشته‌اند، تمیز می‌دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی به ویژه آمریکا بعد از کسب هر موفقیت از سوی کشورمان در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، سیاسی یا نظامی، پروژه اسلام‌هراسی و در کنار آن ایران‌هراسی را در دستور کار خود قرار می‌دهد، گفت: در حالی كه تحركات تروریستی به واسطه اقدامات تكفیری‌ها منطقه را در آتش جنگ و خشونت فرو برده، برگزاری راهپیمایی پر شور اربعین گام مهمی در راستای تحقق وحدت و انسجام جهان اسلام است.

کوچکی‌نژاد گفت: پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی پرشورترین اجتماع‌ جهانی است كه با كم‌ترین هزینه و بیشترین امكانات به زائران شكل می‌گیرد و علاوه بر اجر معنوی به لحاظ سیاسی نقش جمهوری اسلامی را به عنوان حامی این مراسم به اثبات می‌رساند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین نقش غیرقابل انکاری در برهم زدن نقشه‌های دشمنان مبنی بر اسلام‌هراسی دارد، تصریح کرد: همایش بزرگ اربعین زمینه بیداری مسلمانان منطقه و جهان را به ارمغان آورده؛ چراكه سراسر این حركت حماسی سرشار از وحدت، همدلی، انفاق، از خودگذشتگی و رافت اسلامی است.

وی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از عوامل مهم در تحکیم وحدت امت اسلامی دانست و گفت: باید بپذیریم که اگر مسلمانان وحدت خود را حفظ کرده و برای ارتقای انسجام و اتحادشان اقدام کنند، بی‌شک هیچ قدرتی نمی‌تواند فراتر از قدرت امت اسلامی باشد؛ لذا یکی از دلایلی که باعث شده تا دشمنان، راهپیمایی اربعین را مورد هدف قرار دهند، تضعیف وحدت و انسجام مسلمانان است.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین باطل‌کننده تصویری است که غرب علیه تفکر اصیل اسلام و انقلاب اسلامی ایران در جوامع بین‌المللی نشان داده است، گفت: یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا غربی‌ها به طرق مختلف تمام تلاش خود را برای سانسور این همایش بزرگ به کار گیرند، کم‌اثر جلوه دادن دستاوردهای پیاده‌روی عظیم اربعین است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در کشور عراق مبنی بر نارضایتی مردم این کشور نسبت به مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشتی‌شان گفت: دشمن در حالی خواهان ایجاد تفرقه میان مردم ایران و عراق است که در تمام شهر کربلا و شهر‌های اطراف آن نمی‌توان به اصطلاح فرد بی‌پناهی را پیدا کرد؛ چراکه موکب‌داران عراقی منزل و مکان آسایش را در اختیار زائران و به خصوص زوار ایرانی قرار داده‌اند؛‌ این نشان می‌دهد که وحدت میات عراق و ایران روز به روز در حال گسترش است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها